Where do I see myself in 5 years?

IMG_1073One of my fans asked me where I would be in 5 years. Honestly, I don’t know, but I hope it’s better than where I am today.  It’s a really tough question to answer, but here’s five goals I hope to achieve in no particular order…

  1. Finished with school and have my degree.
  2. To be in a healthy relationship and maybe a kid or two.
  3. Having a great job doing what I love.
  4. Physically, mentally and emotionally healthy.
  5. Financially independent!

 

 

By | 2016-11-04T14:29:00+00:00 March 22nd, 2016|Blog|15 Comments
  • gwestdallas

    I hope you achieve all those goals!

    • Gustavo Faria

      Me too!

    • MissJackson

      much love

  • Gustavo Faria

    I’m sure you will , Jada!!!

  • O Jackson

    Low key I’ve think you’ve done very well for yourself and already have accomplished some of the things on your list. If you really think about it….you love weed and sex, those two things have given you a platform to brand yourself and build endorsements. You’re super chill and stay to yourself, but this blog allows you to connect with your day one fans and hear whats on our minds and suggestions. You have a healthy relationship with the most important person….yourself! There are so many people who despite how old they are or what they seem to have going on are still searching for themselves, you know exactly who you are, thats HUGE. School is just one of those things that take time to complete, the ball is already rolling and no matter how busy you are or become just continue to finish class after class and you’ll be done. It takes time to do things the right way. I’ve seen some of the places you’ve been! You’re not broke by any means lol ( I’m still waiting on pics for Costa Rica Jada ). You’ve had many experiences others haven’t, you’re blessed in that aspect. Just keep doing what you’re doing, you’ve got a good heart and you’re pretty fly without even trying. I wish you all the best, you deserve it. Hit my insta 1ojackson.

    • MissJackson

      this jus brought tears, but good ones of course! Much Love! Xo

  • DON

    Let me be honest. The thought of u leaving the industry fucks me up. I’ve always felt a connection with u and it’s kinda hard to explain. But . . . I will wish u nothing but success and happiness. U are a great person . . I would miss u so much tho. But always pray that u are happy and well. Always.

    • MissJackson

      And thats why your my favorite. I just know i was meant for MORE than the industry. I’ve always appreciated your love and support. Like I said I’m not gone yet, just enjoy what I have in store. Xo

  • Wayne Redman

    Jada, you have all the catalysts in the right area, now is just the choice when you want to take off! I say that because whereas most of us ‘average Joes’ have to wait to lay down our business plans and build our empires, you already started with a leap forward. If I were as lucky as you to be accepted in the industry, most definitely it would spring-board my career from there!

    You’re exactly my age and even though I’d love to see it, you definitely have a lot going after this part of your life; just personally I see you with higher aspirations than going the Rachel/Lela Starr route and being in this business for 10-15 years lol. IDK probably just me and my opinion lol.

    I hope that transition to veterinarian or dog/animal-breeder works out for you! Both sides of my family have farm backgrounds so I definitely understand the joy you can get out of all that! And definitely you’re a boss I could see with acres, an orchard, a garage loaded with fun cars and maybe a river or an ocean in the back you can jet off into with your boats ;P
    Just never stop dreaming and don’t be content in life (lol not yet) because you really have the potential to do all that you’ve wanted :)

    • MissJackson

      I really appreciate this!! Much love to you Xo

      • Wayne Redman

        Thank you. I appreciate that you read what your fans and people say to you. Yeah there’s a lot of negativity out there and I get that for a lot of people, but on the flip-side, for those who just want to relate, yeah :) but yeah, FR you’re a boss and you’ve got a lot of fun ahead of you :)

  • Stephen B

    As driven as you are I see you achieving all those goals if you so choose, good luck on the journey.

    • MissJackson

      Thank you, I really appreciate it :)

      • Stephen B

        Give yourself a fist bump, You putting in all the work, I’m just admiring from afar.

  • Jonathan Ally

    which school are you going to and what are you majoring in?